Tellimistingimused
Käesolevad tellimistingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse Nutritraining OÜ veebipoes jaanikatapver.ee/pood kaupa telliva isiku (edaspidi ostja) ning Nutritraining OÜ (edaspidi müüja) vahel. Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui tellimus on ostja poolt esitatud – kui ostukorvis on kõik read andmetega täiedetud ja esitatud Nutritraining OÜ , vajutades nuppu “Vormista tellimus”. Teie poolt esitatud andmed on konfidentsiaalsed ja neid ei edastata kolmandatele osapooltele (välja arvatud seaduses ettenähtud korras).
Hinnad ja tasumine
Kõik hinnad on eurodes ning hindadele ei lisandu käibemaksu (Nutritraining OÜ ei ole käibemaksukohuslane).
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Nutritraining OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kuidas osta Nutritraining OÜ e-poest?
Valige endale sobivad tooted välja ja lisage need ostukorvi.
Kui kõik soovitud tooted on ostukorvi lisatud, siis minge ostukorvi ikoonile (paremal üleval) ja klikkige “Ostu vormistamine”.
Jõuate ostukorvi.
Lisage enda andmed. Kinkekaardi tellimise puhul lisage kindlasti kingituse saaja nimi. Selle alusel toimub vastuvõtule registreerimine.
Valige makseviis – Pangalingiga.
Kui teil on sooduskood, siis sisestage sooduskoodi nimetus ja vajutage nuppu “rakenda”. Seejuures kuvatakse teile kehtiva soodustuse määr, nt -1 €. Vajutage “Esita tellimus”.
Pangalingiga maksmise korral suunatakse teid lehele, kus saate valida tellimuse eest tasumiseks sobiva panga. Pärast tasumist vajutage nuppu “tagasi kaupmehe juurde”
Teile saadetakse Teie meilile automaatne tellimuse kinnitus, mis teatab, et oleme tellimuse kätte saanud. Peale tellimuse esitamist võetakse hiljemalt 3 tööpäeva jooksul ühendust, et kokku leppida sobiv aeg teenuse kasutamiseks. Kinkekaardi puhul saate selle pdf-failina meilile.
Taganemisõigus
Kui olete teenuse kätte saanud, kehtib teile ostu-müügilepingust taganemisõigus 14 päeva jooksul . Pärast teenuse kättesaamist on Teil 14 päeva aega teenusega tutvumiseks. Kui ostetud teenus Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Tellijal võimalus lepingust taganeda, saates Nutritraining OÜ e-posti aadressile jaanika.tapver@gmail.com vastavasisulise teate. Tellija peaks teatama oma nime, tellimuse numbri ning oma arvelduskonto numbri. Lepingust taganemiseks võite kasutada VÕS § 56 lg 23 alusel kehtestatud määruses toodud taganemisavalduse tüüpvormi või esitada taganemisavalduse vabas vormis.
Juba kasutatud teenusest ei saa taganeda.
Kliendile tagastatakse summa teenuse maksumuse ulatuses.
Raha taganetud teenuse eest kantakse kliendi arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul pärastkliendi avalduse saatmist.
Pretentsioonide esitamise õigus
Pretentsiooni saab esitada kõikidele teenustele 2 aasta jooksul peale ostu sooritamist, kuid mitte hiljem kui 2 kuu möödudes pärast probleemi avastamist või ilmnemist.
Ekspertiisi eest vastutab Nutritraining OÜ esimese 6 kuu jooksul alates ostu hetkest, pärast seda on ekspertiisi eest tasumine kokkuleppeline. Ekspertiisi kulud jäävad kliendi kanda, kui ekspertiis tuvastab defekti kliendipoolse vea/väärkasutuse tõttu.
Kui ekspertiis ei tuvasta kliendipoolset viga, kuulub teenus ümbervahetamisele või sarnase/ samaväärse teenuse asenduse puudumise korral raha täissummas tagastamisele (ka.a postikulu e-poe ostu puhul).
Pretentsioon tuleks esitada kirjalikult. Pretentsioonile vastatakse 14 päeva jooksul alates selle esitamisest.
Lisainfo
Nutritraining OÜ jätab endale õiguse muuta käesoleva e-poe sisu, süsteeme, tehnilisi üksikasju, lahtiolekuaegu jms.
Lisainfo toodete, tarne-, maksetingimuste või muu kohta võtke ühendust telefonil +372 50 77 808 või e-maili teel jaanika@toitumisteraapiakeskus.ee.